Sporządzaj raporty, wykonuj obliczenia i twórz własne tabele. Dowiedz się, jak obliczać procenty, dodawać, odejmować i mnożyć w środowisku Microsoft Office. Poruszaj się w Excelu łatwiej i szybciej. Przygotuj automatyczny harmonogram spłaty kredytu lub arkusz, który wykona za Ciebie część pracy biurowej: budżetowanie, liczenie zysków, podsumowania miesięczne.
Przygotuj rozliczenia do pracy i zautomatyzuj część swoich obowiązków. Odliczaj VAT w Excelu, twórz kalendarze wizyt – 100% ułatwienie codziennej pracy. Udostępniaj pliki osobom w Twojej organizacji i wspólnie edytujcie dokumenty.
Remontując działkę potrzebowałem jakoś zarządzać kosztami i nie pogubić się w obliczeniach. Zwykła kartka z długopisem nie wystarczały. Ten magazyn pomógł mi skorzystać z Excela – uszeregowałem dane, stworzyłem formuły i koszty same mi się przeliczały. Oszczędziłem mnóstwo czasu.
Bolesław Gromadzki, 69 lat
Interlinie, akapity, nagłówki, czcionki – właśnie nauczyłam się tych podstaw formatowania dokumentów. To pomaga mi w pracy. Dzięki temu przychodzę na spotkania przygotowana, a moim kolegom łatwiej jest czytać stworzone przez mnie dokumenty. Takich podstaw pracy biurowej zawsze mi brakowało.
Katarzyna Wilczek, 48 lat
Dzięki temu magazynowi nauczyłam się korzystać z podstawowych funkcji Excela. Teraz przygotowują na spotkania biurowe arkusze z danymi, które same się przeliczają. Wszystko wytłumaczone jest prostym językiem. Świetna rzecz.
Marianna Łysiak, 43 lata
© Wiedza i Praktyka
Wszystkie prawa zastrzeżone
www.wip.pl